Friday 8 April 2011

Kolej Komuniti

Selain daripada pemilihan logo, mesyuarat juga membincangkan aktiviti-aktiviti untuk ahli dan anak-anak. Program yang akan dijalankan ialah Pembelajaran untuk anak-anak di 'Dewan Rukun Tetangga Fasa 7' yang dikendalikan oleh Kolej Komuniti. Pelajaran yang dicadangkan ialah Kursus Bahasa Inggeris untuk anak-anak berumur 7 hingga 12tahun. Borang permohonan boleh didapati daripada Puan Norhayati.

Kolej Komuniti juga ada menawarkan kursus-kursus lain seperti Memasak, Menjahit, Pendawaian Elektrik, Kemahiran Komputer, Bahasa Mandarin dan lain-lain lagi.
Ahli-ahli yang berminat boleh memberi nama dan kursus yang dipilih kepada Puan Norhayati. Kursus yang mendapat sambutan akan di bincang dan dibawa kepada pihak Kolej.

Mesyuarat juga mencadangkan untuk membuat baju Persatuan. Harga anggaran baju bagi Lelaki dewasa ialah RM25 dan muslimah ialah RM30. Keutamaan diberikan kepada Ibubapa. Baju anak-anak adalah mengikut kemampuan. Cadangan bayaran baju ialah pada awal bulan Mei 2011, diserah kepada Bendahari.

Mesyuarat juga melantik Puan Norhayati sebagai setiausaha dan melantik Puan Ayu Irdawati sebagai AJK yang baru.

No comments:

Post a Comment